Stabil, folyamatosan fejlődő HR szolgáltató az I. kerületben lévő irodájába keres hosszútávra tapasztalt, motivált IRODAI ÉS PROJEKT ASSZISZTENST.
Feladataid lesznek:
- Az iroda működésének zökkenőmentes irányítása, operatív részvétellel;
- Projekthez és saleshez tartozó telefonok kezelése (bejövő hívás fogadása, híváskezdeményezés
- Bejövő és kimenő posta kezelése;
- Irodához és projektekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a cég ügyfeleivel
- Az ügyvezető napi operatív munkájának teljeskörű támogatása
- Felmérések és statisztikák készítésében való aktív részvétel;
- Projektek menedzsmentjében támogatás
- Pénzügyi feladatokban való aktív részvétel
- Céges rendezvények, ügyféltalálkozók szervezése és az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása;
Elvárások:
- 2-5 év tapasztalat
- Középfokú végzettség
- Kiváló MS Office programcsomag használat
- Pénzügyi jártasság
- Igényes, pontos, megbízható, proaktív, önálló problémamegoldásra képes személyiség
- Szervezett, átgondolt, felelősségteljes munkavégzés
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészséggel, ügyfélcentrikusság
- Projektmenedzsment szemlélet
- Életvidámság, nyitottság
Előnyök:
- Kommunikációs szintű angol nyelvismeret
- irodavezetői vagy ügyvezetői asszisztens tapasztalat
- call center tapasztalat
Amit kínálunk:
- Fiatal, lendületes csapat
- Rugalmas munkavégzés
- Home office lehetőség
- Céges laptop, mobiltelefon
- Stabil vállalati háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség
Foglalkoztatás jellege: Alkalmazotti jogviszony - Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Magyarország, 1016 Budapest, Zsolt utca 4.
Állás típusa: Teljes munkaidő
.